Överby då

Jaa, jag och mamma åkte till överby när hon kom hem. Jag fick köra, och tur var la det för mamma var lite trötter. Först gick vi till Apoteket och sen gick vi till Kicks. Vi gick in på HM också för vi såg att dom hade extrapriser på jackor, behöver en nu när det är så kallt och den jag har är bara vindtät och speciellt varm. Jag provade massa men fick inte på mig dom runt magen fastän jag provade 44.. Jätteskoj, inte..

Vi kollade även på Kappahl men inte då. Vero Moda, inte då. Då sa jag att då går vi till Cubus och kollar efter en stor tjocktröja istället. Så vi gick över till Etage, men gick in på Rusta först, där köpte vi en rislampa med kinatecken på till mitt och Kents sovrum, för där ska vi ha gardiner med Kina tecken. Så köpte vi en fönsteradventsljusstake också till mig och Kent och så köpte mamma julpapper och sånt. Sen letade vi även efter adventsljusstake men hittade ingen! Så vi betalade och så gick vi och fikade på det där nya stället, där Burger King låg.
Inte att rekommendera!

Så gick vi till Harald Nyborg för att kolla efter adventsljusstake men nehepp.. Sen ville mamma hem för hon hade ont i knäna. Så jag sa aa men då kan vi väl ta Cubus en annan dag då. Men hon sa att när vi lika gärna var här så kunde vi ta det.

Så vi gick upp till andra våningen på Harald Nyborgs sida så att säga och gick runt alltihop men stannade till vid Indiska där vi hittade en jättefin adventsljusstake. Den köpte vi, det fanns även såna JÄTTEstora koppar som jag vill ha, men jag sa att det kan jag önska mig istället kanske. Så vi gick vidare till Cubus, där testade jag några jackor, men jag började bli fruuuuuktansvärt deprimerad, då sa jag att då vill jag bara ha en stor tjocktröja. Så då gick vi in på kill avdelningen och där hittade vi en sån där tröjjacka för 199 kr! En sån köpte vi! Så sa vi det att när jag väl gått ner i vikt och kommer i mina gamla hederliga egna vinterjackor så kan ju pappa få den här! Så nu har jag en varm och gosig vinterjacka/tröja!

Jag har hört att folk tycker det är jobbigt att va höggravid mitt i sommaren, men jag tycker det är jobbigt att va det mitt i vintern! BLÄ!! Finns ju ingen jacka som passar en gravid!!

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0