Sööndag

Jag fick inte dom dära snygga stövlarna, tråkigt dåra. Men så är det ibland.

Idag gick jag upp runt tio och gick ner till pappas dator och spelade lite kortspel. Sen gick jag upp och väckte älsklingen så gick vi ner och åt frukost.
Sen satte vi oss med pappa i vardagsrummet och tittade lite på "Dude, where's my car?" och lite på "Deja Vu".

Så gick vi ut och kopplade på släpkärran och åkte till Corre i Göta och hämtade ett köksbord. Får se om vi använder det eller behåller det gamla. Skulle vi behålla det gamla kan vi ju alltid sälja det vi hämtade hos Corre. Men men, det löser sig. Jag och älsklingen bar upp det själva till lägenheten och det var tungt flr mig. Börjar bli riktigt trött i kroppen.. Men det är ju inte så konstigt, det är ju ca 3 veckor kvar bara! Iallafall, vi körde sen hem och kopplade av kärran så tänkte jag åka direkt igen till lägenheten för att greja lite, men det blev inget. Jag skulle tydligen laga mat!?
Så jag ställde mig och lagade köttfärssås och spaghetti. Det gick la sådär. Fick lite panik så pappa fick ta över. Men jag dukade iallafall. Mamma kom hem alldeles utmärkt till maten. Så vi satte oss och åt och köttfärssåsen var jättegod! Jag hade ju gjort den! 

Sen så ringe jag Jenny så åkte jag och hämtade henne och åkte till lägenheten. Jag ställde mig och diskade och hon försökte fixa mina besticklådor. Det gick ju bra den första, men sen den andra så gick saxen sönder! HAHA!! Men den kostade ju typ 10 kr så det gjorde inget! Sen så satte vi oss i vardagsrummet och tjötade lite. Tror hon behövde tjata av sig faktiskt! Hon pratade iallafall jättemkt! Hehe. Tiden rusade iväg men till slut så åkte vi hemåt. Jag släppte av Jenny hemma hos henne och körde sen hem själv.

Väl hemma så gick jag upp på rummet och kramades med älsklingen men han var upptagen, som vanligt! Hihi. Så satte jag mig vid datorn och kikade runt på folks bloggar. Kan ju inte säga att jag kanske är världens bästa på att uppdatera men vissa är faktiskt värre än mig! :P
Sen gick jag ner och gjorde iordning tre smörgåsar med Nutellakräm. Var så godissugen och det var det enda vi hade hemma! Det var gott!

När jag ätit så la jag mig här i sängen och tittar på Andra Avenyn, så jag ska sluta skriva nu och titta på detta, sen soova sängen. Så gott ska det bli!!

* Michelle Noré *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0