2009-04-06

Idag är det måndag och klockan är fem över nio. Jag ligger och tittar på Sandor Slash Ida. Den är bra, men ändå inte. Men den är ju ganska sann, om man jämför hur det är för vissa personer. Jag har det ju inte så på långa vägar! Jag är lycklig i min lilla familj där det är lungt och sansat!

Kent åkte inte till slussen idag för det var tydligen inget. Sicken tur han har! Jag funderar på att fråga mamma om hon vill åka till Överby idag kanske. Ska ringa henne lite senare.

Igår så var i hemma hos mamma och pappa och grillade lite. Senare på kvällen så åkte jag, Kent och Alex och hämtade Anki så åkte alla hem till Alex och han och Anki spelade Bingo Lotto. Ska se om vi kanske har pengar til nästa söndag om vi kanske också ska göra det, tänk om man vinner en massa, det hade inte varit fel faktiskt! Haha.

Yeye, ska titta vidare på film nu och och sen så ska jag ringa mamma!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0