2009-04-08

Ja, idag är det onsdag och har inte hänt nått! Vaknade typ 07.20 för att lilla gummsan var vaken och så låg och och pratade och gnydde lite. Vid typ 07.40 så gick Kent upp och gjorde mat till henne. Så matade jag henne och Kent gjorde sig iordning för att åka iväg. Sen satte jag på "Populärmusik från Vittula", sen så kollade jag på "Spy Kids" och då kom Kent hem typ. Sen så kollade jag på "The Perfect man". Satte på "OC" och satte mig vid datorn, men nått sämre får man ju leta efter, tror nästan den är sämre än "One Three Hill"..

La mig i badet en stund och läste och så duschade jag och tvättade håret och så. Det löddrar fortfarande lila efter att jag färgat det svart förra veckan! Haha.

MOHAHAHAHA.
 
Ja, jag är uttråkad. Sitter här i min handduk fortfarande och funderar på att klä på mig lite myskläder, med betoning på funderar. Vilket kan betyda att jag kan även sitta här en bra stund till eller att jag bara tar på mig morgonrocken. Ska ju ingenstans idag vad jag vet!

Yeye, ska nog läsa lite i min bok nu! Ha det gött!

Små Kommentarer
Postat av: cammie

då har du tur min vän ;) hehe, ELias kan vakna upp till 13 gånger(!) gånger varje natt! ja, 13 !! jag får typ bara sova 40min åt gången ibland =/ Det är väldigt slitsamt..Jag tror att jag har väldigt tunn bröstmjölk eller hur jag ska säga, han verkar helt enkelt inte bli mätt. För på nätterna vaknar han hela tiden.. men ibland är det bara lite mys och pys han vill ha ;) så jag har ju börjat med gröt och sånt. För att han ska kunna sova bättre. Igår drack han ersättning+grötpulver på flaska och jag tror det hjälpte, inatt var jag upp 3 gånger bara..

2009-04-14 @ 12:22:28
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0