2009-04-14

Jaa, sitter ju här då. Lilla gumman satt lite framför tv:n och gnydde så jag gick och la henne i hennes säng, men gud vad hon inte ville sova där. Så jag la henne i våran säng och hon stensomnade.. Så hon får la sova där då. Kan ju flytta på henne sen.

Idag så hämtade min bror oss typ kvart över två och så åkte vi först hem till Kents mamma och hämtade pallbockar och lämnade Celine, sen så åkte vi vidare (50 meter) hem till mamma och pappa och grejade med golfen! HOPPAS DEN GÅR IGENOM BESIKTNINGEN FÖR DÅ HAR JAG EN BIL!!!! *HAPPYFACE*
Men det gick inte att sätta ditt avgasklämman mellan avgasröret och grenröret, man måste tydligen ha ett special verktyg, men pappa ska försöka fixa på jobbet. Så det blev inte mer pillat med den än att vi tog av batteriet och ladda det och ta av den gamla klämman och ta av framdäcken i stort sett. Vet ju inte om den går igenom besiktningen med dom däcken så vi ska få låna vinter däck till golf av Susanne och Janne.

Sen så körde alex hem oss, fast först stannade vi till hos honom och hämtade min gamla mobil som Linda ska låna. Vi gick och handlade direkt efter och på vägen hem så mötte vi en gammal gumma som gick med en rullstol, hon hade säkert rymt från ålderdomsgrejjen som ligger här! När vi vände oss om för att titta så satt hon i rullstolen och åkte baklänges nerför backen! Jag undrade nästan om det skulle komma nån springande för att ta hem henne igen, för hon verkade inte riktigt friskt!

Ne, nu ska jag kika lite på kläder och vänta på att Linda ska komma och hämta upp mobilen och en laddare och komma med våran saft! Vi har inget att än vatten att dricka!!!

Tjipp!


Små Kommentarer
Postat av: Anonym

ja,det högsta jag kommit upp i är 13..jag tror inte att min mjölk håller på att sina. haha. Jag rinner över. Läcker ner tröjor konstant. Men den har alltid vart lite sån "vattenaktig"..tror han klarade sig fint på det när han var "mindre" men ju större han blir ju mer behöver han ju.. så jag tror helt enkelt inte att jag räcker till, även om jag har mjölk så att det räcker och blir över. Jag vet inte, det känns så iafall =/ Han går ju fint upp i vikt så det är ju ingen fel med vikten. Bara jag som helt enkelt tröttnat på att amma så ofta.. har precis fått i honom 120 ml ersättning här nu + 4 skedar gröt. Hoppas han sover fint på det..

2009-04-14 @ 22:00:28
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: cammie

inatt var jag uppe 3 gånger bara så det är helt klart en förbättrning när han får nåt annat på kvällen =) Vet inte varför han sover så oroligt,det är ju inte alltid mat som gäller utan ofta mys oxå. Nån sa till mig att det kan bero på att så mycket händer i utveckling i hjärnan hos honom nu att det helt enkelt stör sömnen. det är ju bara att stå ut helt enkelt =)

2009-04-14 @ 22:04:22
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha, där ser man. Vi får se vad som händer då. Men du har helt rätt, jag har inte kännt mig i form den senaste tiden. Pga många saker.. så ah, det spelar ju självklart in. Tack för dian ord =)

2009-04-14 @ 22:26:18
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: elin

Tack ska du ha! :D du själv är inte lika flitig med bilder har jag märkt ;)

2009-04-14 @ 23:07:34
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0