Lördag Kväll

Hej hej alla.

Idag så har vi varit hemma hos mamma och pappa. När vi kom var Pierre där med sin motorcykel så vi stog och tjötade lite. När han åkte så gick vi in och fick pappas ICA kort och bankkort så skulle vi åka och handla treo och grädde och lite fika till kaffet som Pierre och Emma skulle komma på senare.

När vi kom tillbaka så ställde sig älsk och gjorde kasslergryta och jag tvättade motorcykeln, för bror min hade ju varit så snäll att sketna ner den igen. Men det blir att tvätta om den igen för det blev vattenprickar på den! Pierre och Emma kom så satt dom i vardagsrummet medans vi åt. Så kom Alex också.

Så när vi var färdiga så kom Pierre och Emma ut i köket så fikade vi lite och Emma nopprade mina ögonbryn, jättenöjd blev jag! Sen så åkte dom och strax därefter åkte jag, Kent och Alex till Anki för vi skulle äta lite hembakad pizza. Hon fyllde nitton idag, grattis till henne!

Sen så körde vi bort Malin och Alex till dit dom skulle festa och vi åkte hemåt. Först stannade vi till hos Linda och Tobbe för att se om dom ville komma ut och ta en cigg, men Linda svarade inte!! Så vi åkte hem så Kent fick kissa stackarn. Så nu sitter vi här och ska kanske åka förbi Linda och Tobbe igen om en liten stund.

Ha det!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0