Anonyma jävlar!

Jag hatar, verkligen HATAR när folk kommenterar anonymt! Vågar ni inte stå för vad ni säger och tycker ska ni fanimej ta och hålla eran feta käft! Så jävla fegt! Kom inte med era jävla kommentarer, blir så jävla förbannad! Ta och lägg ner dessa jävla idiotier och bete er som vuxna människor för helvete!
En enda till Anonym kommentar (tykna/elaka kommentarer) och jag anmäler den jäveln! Det måste ju va nått fel om man är så jävla feg! Kom inte och säg en massa skit som ni inte kan stå för! Snacka om fjortisfasoner!

ÅH, DRA ÅT HELVETE!!!! DET RÄCKER MED ALL FÖRBANNAD SKIT JAG HAR GÅTT IGENOM I MITT LIV OCH VAD JAG GÅR IGENOM JUST NU!!!!!!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0