Firefox är cp..

Jag har ändrat min design, men det syns inte på Firefox, det är fortfarande den gamla när man kollar.. Jobbigt värre. Säg till om det är nån annan med Firefox som ser den, det kanske är min Firefox det är fel på. Vem vet?

Yeye, sitter här nu, tio i sex på morgonen och är inte riktigt trött. Igår kväll fick vi ringa G4S för våra grannar spelade högre musik än en krog typ. Så då sänkte dom. Men inatt, eller ja tidigare imorses, vaknade jag och skulle på toa. Då satt dom och "sjöng" (kallar inte det sång) till Celine Dion - My heart will go on. Det var inte direkt vackert faktiskt..

Sen vid sex när jag hade matat lilla gummsan och skulle ut och röka så kom polisen gående och gick in i trappuppgången mitt emot här. Undrar vad dom skulle göra där!? Yeye, inte mitt problem och kan ju inte direkt lägga min näsa i blöt..

Men men, ska iallafall sätta mig och lyssna igenom några låtar som jag ska bränna ut på skiva till mig och mamma.

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0