Fredagen den 13:e!

Japp, så är det fredagen den trettonde idag. Det kom jag på igår, smart jag är! Än så länge har den här dagen gått smärtfritt fram! Bara väntar på att det ska hända nåt i stort sett. Jag kan ju säga att gå och handla inte ligger högst upp på min lista.. Jag och Kent kommer väl halka och bryta benen och Celine kommer rulla iväg i vagnen eller så kommer nån att springa fram och ta henne när vi ligger på backen liksom. Mobilerna kommer inte funka för dom landade vi på när vi ramlade så dom gick sönder. Det går inte förbi någon som vill hjälpa oss. HELA DEN HÄR DAGEN KOMMER SLUTA I KATASTROF!!

Hallå eller, liksom akuten. Man åker dit för att få akut hjälp, då är det inte meningen man ska behöva sitta där i flera timmar! Speciellt inte när man har små barn, det som brukar va så bråttom med dom! Nej då, flera timmar ska man behöva sitta. Då kan man ju lika gärna vänta till dagen efter och beställa en tid istället! Åh, blir så förbannad! Det är ju nått som inte stämmer liksom! Folk går ju för att dom inte orkar sitta där och vänta och jag förstår dom! Vi var nära på att gå igår!
Ne usch, det får dom faktiskt fixa!

Ja ja, nu ska jag göra nånting annat, vad vet jag inte dock! Baybay!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0