Friedayg

Blev lite svengelska där. Lite skoj.

Yeye, det har inte hänt så mycket idag än. Har läst ut min bok "Exhäxorna" av Jane Moore. En läsvärd bok faktiskt! Trodde den skulle bli jättetråkig, men den var både rolig och lite allvarlig.
 
"Alison och hennes väninnor har en klubb - Nya Fruars Klubb - eller är det kanske en pakt? De är iallafall förföljda av sina respektive mäns exfruar. Hon - Exhäxan kallad - vägrar antingen släppa taget eller så kör hon med känslomässig utpressning med barnen som gisslan - eller så är hon död och därmed helgonförlklarad.
Men nu är det nog. Det är dags att sätta ned den vassa klacken och inte nöja sig med att vara nummer två. Nya fruars klubb drar ut i krig mot Exhäxorna."

Lite intressant kanske? Ni får gärna låna boken om ni vill! Hehe.

Annars har jag tvättat lite, har en maskin inne just nu och så torktumlar jag det jag redan tvättat. Sen orkar jag inte tvätta mer oavsett hur mycket tid jag har kvar.. Orkar inte, kan lika gärna boka ett till tvättpass isåfall! För man har åtta i månaden och jag har brukat två nu.



Yeye, ska nog spela lite GH3 eller börja läsa en ny bok. Todiloo!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0