Ingen frukost

Jag har inte ätit frukost än och vi har redan varit ute och rännt!

Först åkte vi till Apoteket och köpte en muntermometer till mig och Kent (Celine har redan en till rumpestumpen) och så köpte vi Strepsils och den nya Otrivin Comp. För jag och Kent börjar bli sjuka, eller aa Kent är redan sjuk!
Och stackars lilla Celine börjar få hosta, kollade på hostmedicin till henne, men om barnet var under 2 år så skulle man ha pratat med läkare först. Så vi får la se om det går över, eller om hon börjar få riktigt ont av det. Då får vi ju ringa BVC.

Sen åkte vi till Tygladan och jag köpte en tråd, lite markeringspennor, ett måttband och kantband. Ska ju göra en väska till Susanne fyller år och en till mamma när hon fyller år tänkte jag. Så då behövs det lite sånt smått och gott!

Senare ska vi upp till Anna i Strömslund och jag ska åka pulka! Älskar det, det är som att vara barn på nytt, och det är roligt att jag har en äldre kompis (Anna är 27 i år) som är lite barnslig utav sig ibland, för hon älskar det med! Så det blir väl att jag, Anna och Mikke (Annas femåriga son) som åker pulka sen, Kent mår ju inte bra alls så vet inte om han stannar hemma men om han följer med så åker han inte iallafall (han säger att han inte tycker det är kul heller så).

Yeye, ska göra annat nu (vad vet jag inte än).

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0