Jag vill ha nått gott!

Ja, sugen på nått gott! Men det finns inget här hemma, och inga pengar har vi heller.. Måste verkligen köpa blöjor imorn.. Hon har inga kvar.. Men men..

Idag har jag inte gjort nått spec. Jag bosatte mig inne på toaletten några timmar förut dock, hade nån släng av typ urinvägsinfektion. Uscha, kunde ju inte lämna toaletten innan det kändes som om jag kissade på mig igen! Så jag satt där inne med min dator (har en bärbar) och fixade en blogg till Kent, besök den gärna HÄR, dock har han inga inlägg än! Haha. Men kolla designen, blev riktigt nöjd faktiskt!

Sen vid typ halv fyra tiden åkte vi hem till mamma och pappa och käkade middag, köttfärslimpa med potatis och sås! MUMMA! Efter middagen spelade vi lite Rumi, jag förlorade fett mycket, fast vi inte hann spela färdigt hela omgången så vet jag att jag skulle förlora hur som helt, för jag hade så mycket mer poäng än alla andra. (Rumi är ett kortspel.)

Sen fick vi skjuts hem av Sanna och Alex som också var där och så gav vi Celine mat och nu sover hon och jag funderar starkt på att ta en rök och sen gå och lägga mig. Har inte mått så bra idag faktiskt!

Sooo See Ya Later

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0