Torsdag 19 februari dåra!

Ja, nu har jag inte skrivit sen fredag den trettonde! Har väl inte haft ork/tid/lust att skriva heller. Och med mitt härliga guldfiskminne så kommer jag knappt ihåg vad jag har gjort denna veckan! Men jag kan ju försöka!

Lördag: Var vi på kalas hos Sanna som fyllde 21!

Söndag: Då var jag, Kent och Celine iväg på utflykt med Sanna och Alex. Först åkte vi till Tygladan i Vänersborg. Sen åkte vi upp på berget och tänkte fika på Bergagården, men det var massa folk där så vi sket i det. Vi åkte till parkeringen innan Kyrkstigen och fikade istället (hade eget fika med oss). På hemvägen kikade vi in hos mamma och pappa och hämtade mammas symaskin så jag kunde sy och Celine fick mat. Efter det så åkte vi först till ÖB och sen åkte vi en snabbis ut till Lenny (Sannas häst).  Åkte hem till Alex och Sanna, jag och Sanna satte oss och sydde och Alex och Kent tittade på film.

Måndag: Var jag hemma hos mamma och pappa och sydde. Sen så åkte jag hem till Kent. Jag tror vi åkte och handlade då om jag inte minns fel..

Tisdag: Var vi på BVC. Hon väger nu 5810 och är 60½ lång! Sen åkte vi med Sanna och Alex till Göksäter.

Onsdag (igår):  Var vi på spädbarnsmassage och det gick jättebra, tror Celine tyckte om det! Fast hon verkade mer intresserad av grannbebisen Elina, haha! Efter det så hämtade vi upp Hanna och åkte till Mellerud då hon skulle pierca sig. Först hem till Tobbe och sen hem till Fredrik. Där gjorde Tobbe och Fredrik iordning för piercing och så piercade Tobbe i ett gammalt hål i underläppen på Hanna först, segt gick det! Men när han tar loss tången, tror du inte att han råkar dra ur piercingen igen! Illa! Så hon tog i mitten på ovanläppen istället. Jättefint blev det, hon passade verkligen i det! Sen körde vi hem Hanna och åkte hem till Sanna och Alex och käkade tacos och tittade på film, Wallander - Masterminds.

Idag: Har sytt lite grann fram till ett då jag var tvungen att sluta lite för jag skulle ner och tvätta.
Trodde jag ja, det var imorn mellan 13 och 16 som jag skulle tvätta.. Hmpf. Iallafall, gick tillbaka då och sydde lite mer, sen sprang jag mellan sovrummet och köket för Kent ropade stup i ett för han behövde hjälp med Celine.
Efter att jag bytt blöja och Kent kollade om hon ville ha mer mat så badade vi henne så nu är hon ren och fin! Och sover så sött i vagnen!!

Nu blire röka och sen kanske börja med mat!

Förresten, GUD VAD DET SNÖAR HÄR! Har snöat i flera dagar typ! ÄLSKAR SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0