Tvättar - igen

Ja nu tvättar jag igen, men nu hade jag bara två tvättar kvar så är det färdigt sen!

Hittils idag så har vi varit och handlat lite. När vi kom hem så satte vi oss båda och tittade lite på våra serier på våra datorer och Celine satt och pratade med tv:n. Sen så matade jag Celine och så har jag rensat hennes kläder, sånt som var för litet och så. Det ska min bror få om han vill ha det, dom får gå igenom det sen när dom kommer hit till Sverige och se vad dom vill ha för nått. Sen gick jag och Kent ner och slängde in tvätt i tvättmaskinen och nu så ska jag leta upp ett kladdkakerecept för senare ska vi till hans mamma, hon fyller år idag, så då tänkte jag att det kan va lite gott med en kaka kanske!

Yeye, ska leta upp recept nu! 

Små Kommentarer
Postat av: Anonym

oh,det hade jag glömt! =) hehe. bilder ligger på bloggen nu.



hur går det med din lilla tjej? =)

2009-02-25 @ 10:39:50
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0