Uppdatering igen!

I know, jag har inte uppdaterat på hur länge som helst. Och jag vet ju hur mycket jag klagar på alla andra som inte uppdaterar, jag ursäktar mig själv. Har inte uppdaterat för att jag har haft lite annat för mig och har inte riktigt haft lust att blogga, jag har liksom inte gjort nått speciellt.

Iallafall, kan berätta om igår. Då var vi på återträff på familjecentralen. Alla hade fått sina små bebisar!
Casper, beräknad den 4 december, kom den 3 december.
Alfred, beräknad den 13 decemeber,  kom den 18 december.
Celine, beräknad den 12 december, kom den 25 december.
Matilda, beräknad den 19 december, kom den 30 december.
Isabelle, beräknad den 24 januari, kom den 24 januari.

Så söta bebisar allahopa!

Sen så åkte vi och träffade Hanna och Patrik. Efter det så käkade vi Max, och sen åkte vi och lämnade bilen till mamma och pappa och pappa körde hem oss.

Nu ska jag betala lite räkningar så see y'all!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0