Usch och fy

Jag tog ju värktabletter tidigare idag för jag hade ont i huvudet. Det hjälpte inte ett smack och huvudvärken blev värre och värre. Till slut fick vi åka hem till mamma och pappa så jag kunde ta två av mammas receptbelagda tabletter. Sen la jag mig på soffan hemma hos dem, men jag hade så ont så jag kunde inte somna. Då satte jag på mig min mc-hjälm så att jag fick ett tryck runt huvudet och det var jätteskönt så till slut somnade jag en timme tror jag väl.

När jag vaknade kände jag hur mycket jag saknade min motorcykel! Jag vill ut och åka nuuuu! Men det går ju inte när det är sånt här väder, det är ju alldeles för kallt! Har ju inte kört på ett år eller nått nu!

Här är min älskade pärla!


(Klickbar bild)

En Yamaha Virago 125cc 97:a

Nu till våren hoppas jag på uppkörning för tung med begränsning så jag kan köra 25kw:s mc:s!

Yeye ska se på MTV nu!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0