Ut och gå kanske?

Sitter och funderar på om man ska gå ut och gå en sväng sen om och när gummsan somnar. Men det är 50 % chans just nu.. För: 1. Jag är jättetrött (gå och lägg dig på kvällen Mia). 2. Det är kallt!! 3. Med min jävla tur så ska la hon ha mat halvvägs genom promenaden!!
Nej usch, det får bli när det är lite varmare ute och snön har försvunnit. Egentligen vill jag inte att den försvinner, men jag vill kunna gå ut och gå med Celine i vagnen och det är inget mysigt när det är så förbannat kallt!

Igår var jag på Ikea med Alex och Sanna. Jag köpte kökshanddukar, en diskborste, klädrulle, en sak att lägga plastpåsar i, tre plastblommor, en vas att sätta blommorna i, en liten mjukisråtta, 4 ljus och chokladbollar, jag tror det var allt. Har ju gärna köpt massa mer, men imed att det blir en tattoo i slutet av månaden så får jag spara på pengarna!
Och stackars Celine verkar HATA Ikea! Hon var gnällig från det att vi kom innanför dörrarna, till det att vi gick ut, det var lite enerverande faktiskt! Min dotter kan ju inte hata Ikea när hennes mamma hade kunnat bo där liksom!

Nej, nu ska jag göra mig iordning frukost, för Celine somnade snabbare än jag trodde!



Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0