Blev ingen dusch..

För lilla gumman ville inte sova efter at hon fått mat.. Och nu har jag ingen ork och lust till det.. Går upp tidigt imorn istället och duschar. Ska köra Kent och Sanna till A-förmedlingen imorn också. Då ska jag lämna brevet till socialen om pengar för februari månad.

Sjysst pappa var förut då. Han kom hit för jag skulle låna bilen imorn då. Sen när jag gick med han ut till bilen för att köra hem honom så halkar jag (fan va halt det va!) och han slår ut armen för att jag skulle ha nått att ta tag i, men han slog mig rätt i magen istället. Fan va ont det gjorde, han kom ju rätt på ärret, haha. Stackarn, va han skämdes!

Jag går med pappa in för att hämta tvätt som mamma tvättat. Två papperskassar blev det. Så tog jag med mina älskade saknade Adidasskor och min älskade vinterjacka. Men när jag hade parkerat så fick jag problem.. Den ena kassen var full med strumpor och den hade ramlat emot ena bakdörren så det åkte ut strumpor på marken och när jag fått upp ett par så åkte ju ett ut.. Mitt upp i allt det ringde Kent, då hade Celine vaknat och skulle ha mat, då skulle jag skynda mig in och höll på att ramla flera gånger. Till slut kom jag in och fick börjat mata henne, men halvvägs genom ena bröstet så att säga var jag ju tvungen att gå på toa! Men hallå eller tänkte jag, kan det bli värre. Så jag fick ju snällt knipa och vänta tills hon sugit klart på den tutten, och sen "slänga" över henne till Kent så hon fick rapa och snabbt in på toaletten! Gud vilken lättnad det var att gå på toa!

Jaja, nu ska jag kolla på "A shot at love with Tila Tequila". Lite roligt faktiskt, haha.

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0