Bvc och Överby!

Ja, hade ju ställt klockan på åtta för att kanske hinna duscha innan vi åkte bort till BVC, men som vanligt hade jag bara stängt av alarmet och somnat om. Klockan nio vaknade jag igen och tänkte att jag aldrig hinner klä på mig, klä på henne och åka bort till BVC på en halvtimme! Skulle ju va där halv tio. Men jag hann, fem i halv var jag där! Sätter mig i väntrummet och väntar. Klockan blir halv tio och sen så inser jag att jag skulle va där halv elva! MEN ÅH! Så jag somnar i väntrummet.. Vaknar till flera gånger och tittar på klockan. Kvart i elva kommer Ulrika, som hon heter, ut och hämtade mig. Hon hade tydligen varit ute och tittat efter mig men inte sett mig! Haha.

Kom iallafall in och vi vägde och mätte henne. Hon väger nu 4174g (kan va fel, ska kolla det lite senare i hennes hälsobok) och är 55 cm lång. Jättebra gick det.
Under tiden som hon gav mig information så ammade jag Celine. Det var matdags! *Mumma*

Sen så åkte jag till Baggis och köpte mig en baguette imed att jag inte hann äta frukost! Sen åkte jag till Vänersborg och visade upp Celine för Malin och Michael. Sen åkte jag hem till pappa.
Där hann jag inte va så länge innan han sa att vi skulle åka till farfar.

Väl där så kommer Marita, pappas syster som bor granne med farfar, över och tittar på Celine. Hon skulle köpa kläder till henne! *Jippi* (Marita är min gudmor/fadder.)

Så körde jag hem pappa igen och åkte en stund till Överby. Där köpte jag en barnvagnsskylt. (Är bara tvungen att följa strömmen!) Och så strumpbyxor till Celine så hon kan ha sin nya klänning som hennes mormor köpt till henne, köpte även en body! Tänkte köpa en jacka till älsklingen med, men ville inte göra det när han inte var med! Så vi får se en annan dag.

Imorn ska jag och mamma åka till Överby och kika på en bättre overall till Celine, den hon har nu är lite tunn.. Hon blir för kall.. Har hittat en fin åkpåse eller vad dom heter på Kappahl som jag ska visa henne!

Nu ska jag se om min gumma fortsätter sova i babysittern om jag lägger ner henne och sen äta och sen duscha!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0