Duktig jag är!

Ja idag har jag vart jätteduktig!

Först gick vi ju ut och gick, gick till affären och handlade lite. Så nu har jag grejer så jag kan baka eget bröd, jättebra är det! Sen så var jag la inte så jätteduktig på ett tag.. Men sen så diskade jag! Och så lagade jag mat för en stund sen, jag klarade av tre grytor/pannor på en och samma gång, gud vad jag kände mig duktig då! Har jag aldrig lyckats med! Hade svårt för två förr! Men men så är det! Maten som blev över la jag i en låda och sen diskade jag igen! Så nu har vi ingen disk! Förutom två tre glas som står i vardagsrummet, men det kan jag ta imorn! Det blir ju mer disk då!

Susanne och Janne (Celines farmor och farfar) kom inte idag.. Eller aa dom kom inte in och fikade.. Och jag som köpt kakor! Sen vet vi inte om Corre kommer, hon sa kanske förut till Kent.. Men pappa kommer iallafall hit. För jag ska ha bilen imorn, Kent och Sanna ska till A-förmedlingen så vi fick låna den!

Men men, nu ska jag ta det lite lungt och sen fortsätta städa här hemma!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0