Hemma aahaaaah

Jaa, nu är jag och gumman hemma igen. Har lagt henne i hennes säng så får vi se hur länge hon sover!

Inatt har hon vart jättelugn och fin! Vi gick upp vid tio jag och gumman så matade jag henne och sen så städade jag undan lite! Tänkte börja med disken, men då vaknade hon igen så det sket sig för hon började skrika så jag fick ju ta upp henne och trösta henne. Hon var vaken tills en timme innan hon skulle äta igen och sen när den timmen gått så vaknade hon, helt otroligt. Det är precis som om hon kan klockan! Så jag matade henne och fick henne att somna. Då klädde jag på henne, väckte Kent och vi åkte och handlade lite. Sen så körde jag hem Kent och jag och Celine åkte hem till mamma och pappa.

Där så pratade vi lite, jag åt lite grann samtidigt som Celine. (Det var en konst att amma och äta mat samtidigt!)
Sen somnade hon igen så jag la henne i soffan och satte mig och tittade lite på tv. Efter en stund kände jag att huvudvärken började komma krypande och tröttheten smög sig på så jag la mig en stund och sov. Rättare sagt en timme. Sen vaknade Celine och skulle ha mat. Så jag bytte blöja på henne och gav henne mat. Fast sen så somnade hon inte lika snällt.. Men mamma tog henne och gick runt lite med henne så spydde hon och sen somnade hon igen! Haha. Stackars mamma blev helt nerspydd!

Nej, nu ska jag ta mig nått att äta och sen ska jag nog röra mig åt sängen. Får ju passa på när hon sover att sova själv!

* Moj moj *

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0