Hoppas det blir bättre nu

Det känns nästan som om Celines mage börjar bli lite bättre! Hon kan fortfarande inte göra tvåan själv. Jag får se om det blir bättre om några dagar. Har nämligen bytt ersättning till Lemolac. Det är för barn med problem med matsmältningen. Det kanske hjälper med den.

I tisdags så åkte jag och Kent och hämtade Ström så Kent fick lite sällskap hemma. Han åker hem imorn igen. Så jag hoppas dom har det trevligt där hemma i lägenheten. Och tar det lungt med dom där förbannade energidrickorna. Dom köpte ett helt flak med Powerking i förrgår!

Yeye, ska nog sätta mig och spela lite Stepmania!

Små Kommentarer
Postat av: monica

åå tack :)

2009-01-22 @ 10:38:03
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: Malin

Gud vad skönt att höra att hon börjar bli bättre, hoppas det går över snart! :) Kram på dig och pussa Celine från mig :) <3

2009-01-22 @ 14:58:10
URL: http://nothinglikelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0