Ja tjoho

Kan inte hålla mig borta.. Men får la passa på när hon sover..

Ja anledningen till att jag mår dåligt är för att det känns som att det är mitt fel att Celine bara skriker och jag känner mig som en dålig mamma. Känns som att min dotter hatar mig eller nått.. Mamma sa till mig förut att inte tänka så, men det är svårt att låta bli. Så imorses, mellan sex och sju typ så satt jag och Celine och grät ikapp.. Så vid sju klädde jag på henne och åkte hem till mamma för jag behövde hennes stöd.. Jag ville liksom bara krypa in i en garderob och störtlipa, sätta fingrarna i öronen och skrika "LALALALALALALALA".... För mitt psyke klarar inte av att hon skriker, för hon skriker så hjärtskärande..

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0