Joda

Nu fick jag min dusch! Gud så skönt det var! Och vet ni vad? Jag känner mig ju nästan smal! Tog på mig ett par mammabyxor som var lite för tighta när vi köpte dom och nu passar dom perfekt, så satte jag på mig ett tight linne och en t-shirt ovanför det och jag har bara lite kärlekshandtag kvar! Det tråkiga är ju att dom kommer fram när jag får av mig kläderna.. *Suck*

Asså, va dålig musik dom spelar på MTV.. Samma förbannade låtar hela tiden juh.. Som den där "Human"! Jag funderar på att banna den låten.. Jag tycker den är fruktansvärt dålig! Låter som nått som spelades när pappa var ung, och det var LÄNGESEN! *Blink*

En låt som jag har spelat sönder, men som jag fortfarande älskar lika mycket det är "Pokerface" med Lady Gaga! LÖÖÖÖV IT!! 

Nej, nu ska jag ta mig nått att äta och vänta på att klockan ska gå.. Sen ska vi klä på oss här och åka och hämta Sanna och åka till A-Förmedlingen och socialen.

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0