Känns lite bättre

Känns lite bättre idag iallafall! Men det är ju fortfarande lite surt!

Idag har jag och mamma varit och handlat lite. Fick ju köpa blöjor till Celine, hade ju bara två kvar märkte vi! Så köpte jag en delicatoboll, så sugen jag varit på det! Köpte även hårfärg, så imorn blir jag brunhårig! ÄNTLIGEN!! Är så trött på min hårfärg, så imorn får vi se om det blir före och efter bilder, om jag inte ser för mongo och sleten och ful och tjock ut på bilderna!

Åkte även hem en stund och hämtade lite grejer, routern bland annat då pappa hatar när jag sitter vid hans dator, hehe! Får väl se vad som händer imorn, jag vet att det var nått jag tänkte göra, men kommer inte ihåg vad. Troligen var det nått jag tänkte köpa för det var på Överby jag skulle göra det!

Lite komiskt att man glömmer så fort egentligen, satt ju och tänkte på det för typ en halvtimme sen! Haha.

Nej, nu ska jag nog ta mig nått litet att äta och sen ska jag sätta mig och kolla på film med mamma och pappa!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0