Kanske vi vet vad som är fel nu?!

Vi tror att hon fryser, för så fort hon får på sig sin overall så tystnar hon! Hon sover fortfarande och då har vi varit ute och gått med henne. Varit i affären och handlat.

Celines farmor och farfar kommer nog hit senare och fikar lite och så. Dom ska kanske köpa ett par nya hörlurar till Kent för hans håller på att gå sönder. Så vi får se på det.

Så kommer kanske Corre (Cornelia) hit också. Kents kompis från Lilla Edet. Hon är en härlig prick faktiskt! Kan erkänna att jag var fruktansvärt avundsjuk på henne i början när jag och Kent var ihop, men nu så har det gått över. Nu när jag har träffat henne så har jag ändrat uppfattning! Jättetrevlig tjej!
Dock har Kent börjat prata med sitt ex lillasyster och jag diggar inte riktigt det faktiskt. Men så länge dom bara pratar så vill jag inte säga nått om det!

Får se om pappa kanske kan komma hit sen också med en cykelpump och insexnycklar, för vagnens hjul behöver pumpas och Celines spjälsäng behöver skruvas åt. Vill ju inte att den faller i delar när hon sover i den!

Har även ringt Eidar nu. Så att den där föbannade fyrhjulingen försvinner ifrån barnvagnsutrymmet. Det står "Endast barnvagnar" på dörren, och det är ingen barnvagn! Jag kan ju inte dra vagnen upp och ner för trappen så fort jag ska ut och gå. Speciellt inte om jag vill ut och gå själv till exempel. När Kent är med så går det ju bra för då tar han ner vagnen och jag bär Celine. (Det hoppar för mycket i vagnen för att hon ska kunna åka i den ner.)

Nästa Tisdag så ska jag och Kent till BVC halv tolv och sen ska vi nog åka in till Vänersborg och visa upp våran fina dotter för klasskompisarna. Gud vad dom längtar tror jag! Haha. *Blink*

Nej, nu ska jag gå och äta och sen ska jag börja plocka lite här hemma. Måste få undan julen och allt skräp och så ska här dammsugas och torkas golv! Får ju passa på när Celine sover!

Måste verkligen städa här hemma.. Få undan julen om inte annat! Men först så ska jag äta! Så förbannat hungrig

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0