Lite tråkigt tycker jag..

Det är lite tråkigt faktiskt att dom flesta bloggar jag läser inte blir uppdaterade längre.. En ska sluta blogga. Ett flertal har tatt bloggpauser och några uppdaterar typ en gång i månaden. Hur roligt är det liksom. Måste hitta lite mer bloggar att läsa. Jag tycker det är intressant att läsa andras bloggar, då kanske man kan få lite inspiration om vad man själv kan hitta på. Speciellt unga mammors bloggar tycker jag är trevligt, där kan man ju kanske få lite tips och så. Fråga om grejer som man själv inte har nån aning om. Man kan få lite råd helt enkelt.

Hehe, nu har gumman spytt ner mamma två gånger på två dagar! Hehe. Hon mår la sådär. Var vaken ett bra tag inatt tyvärr så jag har gått med spänningshuvudvärk hela dagen! Men men, det är smällar man får ta!

Nu sitter jag och bara väntar på att Sandra ska klämma ut sin lilla Alexander! Hoppas det händer nått snart tjejen!

* Moj moj *

Små Kommentarer
Postat av: Malin ♥

Hej hur är det med dig idag och vad gör du för något ? :) Kramkram

2009-01-04 @ 18:48:41
URL: http://malliwz.blogg.se/
Postat av: Emma

Läs denna bloggen, den är väldigt bra . Och hon är endast 18år och 3barnsmamma.

httå://mammabeckas.blogg.se

2009-01-04 @ 21:30:34
URL: http://trollungenemma.bloggspace.se
Postat av: theodorsmamma

Min blogg kan du läsa:)

2009-01-04 @ 21:31:55
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: anki

hej gumman, har precis läst genom dina senaste inlägg och tycker att om du har svängen förbi någon dag får du gärna komma och hälsa på med lillskruttan! :)

jag har startat min blogg nu, så den är inte pausad länge :) pusssssss!

2009-01-06 @ 03:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0