Nytt år nu!

Nu är det nytt år! Så gott nytt år till er alla! Även grattis till Robin Saveforsoch hans syster Camilla som blir 21 idag!

Vaknade alldeles lagom till tolvslaget, tio i vaknade jag och matade Celine, sen gick jag upp och gick ut på balkongen med älsklingen och tittade på raketerna! Jag tycker alltid det är lite läskigt med raketer, tycker inte om att det smäller. Jag tycker ju inte om åska heller.

Ska hämta Alex, Sanna, H-K, Emma och Iito om en halvtimma också. Så ska gå och klä på mig och sen byta blöja på Celine för det luktar bajs och det är ju inte så mysigt kanske att sova i en bajsig blöja.. Hon blir förresten en vecka gammal idag!

* Moj moj *


Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0