Överby idag igen!

Ja, idag var jag mamma och pappa på Överby, igen. Vi köpte en ny overall till Celine då hennes inte är varm nog. Men den är lite stor så hon försvinner i den, hehe!

Så här fin är den:

(Klickbar bild)

Den går att sätta ihop där nere så att det blir som en påse istället. Jättepraktisk!
 
Sen åkte jag med mamma och pappa hem och åt lite mat. Det var inte gott. Det är köttbitar med banan på och grädde med curry i som sås. Så lägger man allt i en plåt och så in i ugnen. Inte gott alls!

Sen så körde pappa hem mig så matade jag lilla Celine och sen gick jag, Celine och Kent till affären och hela vägen bort skrek hon, sen var hon lite lugn på vägen hem, sen väl hemma så började hon igen och har skrikit sen dess.. Så mamma och pappa kom hit. För jag klarar inte av att hon skriker så jag blir stressad och orolig och det känner hon så då skriker hon ännu mer. Men pappa kom på en till orsak. Att hon vet att hos mig finns det mat och när hon inte får det så blir hon arg för det!

Vi badade henne, ett oljebad så vi får se om hennes torrhet blir bättre. Nu sover hon och förhoppningsvis sover hon ett bra tag! Imorn måste hon sova för jag måste städa här hemma, börjar se ut som ett bombnedslag!

Små Kommentarer
Postat av: Malin ♥

Om du tänker på glassen så går de köpa överallt i affärerna :)

2009-01-06 @ 22:27:33
URL: http://malliwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0