Shit, va sent det är, eller är det tidigt?!?

Jaa, det är ju frågan. Sitter här i vardagsrummet och kan verkligen inte sova! Celine snarkar som en liten gris bredvid mig. Haha! Önskar en annan kunde sova så tungt!

Ja, idag (eller ja, igår) så var jag och mamma lite på Överby. Hon köpte fyra typ tunikor på rean. Hade också velat handla men inga pengar än. Men mamma sa att vi kunde ha dom ihop, så snäll hon är. Dom är verkligen jättefina och sicken tur man har samma storlek som mamsen! Sen så gick vi till Maxi och handlade lite mat. Köpte även dinappar och en napphållare till Celine då hon gärna spottar ut nappen och det är lite svårt att böja sig ner och hämta den och så ska man springa och skölja av den hela tiden, så då är det lättare med en sån!

Sen så åkte vi hem, jag lämnade av mamma, hämtade personbevis för mig och Celine, kvitton från apoteket och MiniFomet. Sen åkte jag hem till lägenheten och hämtade Kent, vi åkte till Socialen och lämnade in papper, så förhoppningsvis får vi pengar imorn! Det hoppas jag innerligen! Efter det åkte vi hem till lägenheten och lagade Pasta Carbonara, dock färdig på påse, men ändå! Det var gott iallafall! Naturligtvis skulle Celine ha mat exakt samtidigt så jag fick snällt vänta med att äta! Elak min dotter är! Haha. Sen så sov vi lite, eller iallafall jag, vet inte om Celine och Kent sov. (Jag var trött då får jag va självisk och bara tänkte på mig *blink*). Till slut vaknade jag, utav Kent som drog upp mig ur sängen. Då började Celine skrika, tänkte att hennes "period" är la på väg så jag klädde på henne så åkte jag hem till mamma och pappa igen!

Men hennes period hade inte alls börjat. Utan hon började bara bli hungrig igen, så jag fick snällt göra iordning mat igen när vi kom hem och hon åt och smaskade! Sen somnade hon. Eller ja, efter många om och men iallafall! Så jag hoppas verkligen att det börjar lugna sig i hennes mage. Det verkar ju som det!
Men jag får se när jag flyttar hem i lägenheten igen (om...). Vet ju fortfarande inte vad jag vill.

Vill egentligen säga en sak här. Men vill liksom inte sätta ut andra personer så att det blir fel och missförstånd!

Yeye, nu måste jag försöka sova en stund! Ska upp åtta! *Suck*

Små Kommentarer
Postat av: sanna

vad e de du ville säga :) börjar de bli bättre med lilltösens mage? :)

2009-01-30 @ 09:17:10
URL: http://justholly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0