Skrikigt igen..

Idag har inte alls vart en bra dag för lilla gumman. Hon har skrikit som bare den från ca. 13.00 till kvart i fem ungefär.. Med korta avbrott med sömn. Till slut somnade hon så sött och hela familjen gick och handlade. På vägen hem pratade hon hela tiden så jag trodde hon var vaken, men hon stensov! Och hon sover fortfarande! Så duktig tjej jag har.

Dock blev det ju inget städande idag, hann diska det som stod i diskhon och plocka undan disken i lägenheten. (Så nu är diskhon full igen..) Sen vaknade Celine och skulle ha mat och efter det så skrek hon länge som sagt.. Under den tiden kom Anna och Andreas så jag fick en liten paus från skrikandet i örat iallafall.

Får fortsätta med städandet imorn då jag inte orkar nu för jag har förbannad migrän.. Men men, så är det med barn..


Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0