Som en helt ny människa..

Jo eller hur! Ne men jag har duschat iallafall så jag känner mig fräsch! Luktar gott gör jag med! Hihi. Har den där Palmolive. Den flaskan som är vit med rosa lock. Den luktar SÅÅÅÅ gott!

Sitter och tjötar med Annelie. Mitt ex, ex. Aa ni fattar kanske. *S*
Iallafall, vårat ex då, han vill komma hem till henne och "umgås". Men hon fattar mycket väl att han vill nått annat. Men trögnöten fattar ju inte att han inte får komma. Lider med henne som bor i samma stad som honom. Jag bor iallafall sex eller åtta mil, eller vad det nu är, ifrån honom!
Jag kan säga att sen jag var ihop med honom, (2006/2007 - ett halvår ungefär) så har han förändrats förbannat mycket! Han är ju helt sjuk i huvudet nu!

Det är så man skrattar åt han, ärligt! Fjant..

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0