Sova hade inte varit fel!

Min mamma är nog världens snällaste som hjälper mig att ta hand om Celine! Jag hade aldrig klarat det annars.. Hoppas verkligen hennes kolik blir bättre snart! Tycker synd om henne som har så ont! Stackars mammas docka!

Idag var jag på skolan och hälsade på också, gud vad alla är bebissjuka! Haha! Sen åkte vi hem så fick hon mat och sen åkte vi och hämtade pappa. Jag höll på att somna vid ratten! Sicken tur att jag inte gjorde det!

Så åkte vi hem och jag gick och sov en stund. Sen så vaknade jag och Celine skulle ha mat så jag gjorde iordning ersättning då det verkar som om jag inte har nån mjölk kvar i mina tuttar.. *Suck*
Det är mysigt att amma, samtidigt som jag tycker det känns fel på nått sätt.. Fråga mig inte vad det är. Men nu tycker jag det är tråkigt att jag inte ens kan amma, det är som mamma säger. Den närheten man får när man ammar är svårt att få annars..

Jaja, ska sätta mig framför tv:n nu täntke jag och kanske avlösa min mor lite granna om hon inte orkar! Ha det gött!

Små Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Gumman! <3

Hoppas din lilla prinsessa mår bättre snart,

så du får lite ro.

Saknar dig på msn, men förstår att du inte har tid

utan måste ta han om skruttan :)

Kram på dig <3

2009-01-15 @ 14:57:18
URL: http://complte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0