Sova hade varit skönt..

Ja, som sagt hade sova varit väldigt gött. Men nejdå, min lilla tjej ska ha ont i magen och vakna hela tiden och skrika. Uscha! Fick gå upp nu vid ett och klä på henne och åka ut med bilen. Då somnar hon så sött igen. Men nu får hon dock vakna för hon ska ha mat nu! Men det lär hon väl inte göra.. Inte med den "turen" jag har..

Då läser jag den Sussie, Theodors mamma! *Ler* Så roligt att folk har hittat till min blogg iallafall! Trevligt med lite annat ungt folk med barn!!

Emma, jag läser redan den! Men tack ändå för tipset!

Malin, det är bara bra med mig! Jag har precis kommit hem från en åktur med min lilla tjej som sagt och sitter och väntar på att hon ska vakna igen!!

Fy i s*tan vad trött jag är! Sova hade inte varit fel alltså! Men jag får snällt vänta!

Idag har vi varit ute och åkt jag och Celine, för hon skrek på förmiddagen också! Så vi åkte hem till Anna en stund och pratade och så gick vi ut och gick lite. Sen så åkte jag hem till Alex och Sanna för mamma och pappa skulle dit. Så satt vi där en stund och sen åkte jag, mamma och pappa hem till dom för jag skulle skriva ut ett papper, men jag behövde min bankdosa till det så det sket sig.. Så jag ringde Kent och så åkte jag och hämtade han och vi åkte till McDonalds och åt. Sen åkte vi hem.

Runt nio så började lillan skrika igen och jag bad Kent ta henne ett tag. Men han sa att han inte kunde för tillfället och så bårkade vi lite grann och jag var arg på Kent och frustrerad över att hon inte slutade skrika, så jag och Celine tog bilen så både hon och jag lugnade ner oss. Jag åkte till Slussarna och sen åkte jag hem till Emil och pratade lite med hans mamma. Det var jättelängesen jag träffade dem. Det var trevligt att träffas och prata igen. Det blir nog nån mer gång!

Men nu ska jag ta och klä av Celine och se om hon vaknar så hon kan äta lite. Så jag kan gå och sova!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0