Tidig morgon idag..

Gick upp klockan sex och min kära dotter skulle ha mat, men vägrar somna om. Hon somnar inte förräns sju och då känner jag att det inte är nån idé att gå och lägga sig igen.. Så jag hoppar in i duschen och sen så äter jag lite frukost.

Runt nio vaknar Celine igen och börjar skrika, så vi klär på henne och så åker vi iväg och hämtar Sanna, hon och Kent skulle ju till arbetsförmedlingen idag. Celine somnar i bilen.
Men det var inget ungdoms öppet hus, dom hade glömt av det! Hallå eller?! Iallafall så fick dom ju prata med nån iallafall, men det fanns inget jobb till älsklingen och Sanna skulle ha en underskrift trodde hon, men det behövdes inte. Sen gick vi till Elektronikhuset som ligger rätt över vägen och köpte en Router och ett USB nätverkskort till mig då det gamla är slut! Sen så åkte vi till Baggis och köpte baguette.

Jag körde hem älsklingen så körde jag Sanna till stallet, hon skulle bara flytta på sin häst till en annan hage. Sen så körde jag hem henne och åkte och träffade Jenny en stund. Celine fick en body, en mössa och "tofflor" utav henne. (Kommer bilder imorn, orkar inte nu.)

Sen så åkte jag hem, då skulle Celine ha mat. Efter det så sov hon ingenting typ! Vi åkte hem till mamma och pappa då pappa sagt att mamma var ledig idag så jag tänkte att hon kanske ville åka och shoppa lite. Men hon jobbade ju visst. Slutade halv tre. Så jag sätter mig och väntar, när det är en halvtimme kvar så börjar Celine att gallskrika! Herregud, hon var fly förbannad på mig!

Så när mamma kommer hem så tar hon henne lite så jag fick vila öronen.. Sen vid tre så får hon lite mat. Sen så somnar hon en stund. Så jag och mamma och Celine åker och handlar på ÖB. Pappa kommer dit också (han jobbar mittemot och vi skulle hämta han då han inte hade nån bil) och vi går runt lite. Hon vaknar igen och mamma tar upp henne och hon rapar. Sen somnar hon igen.

På vägen hem stannar vi för att köpa pizza, då vaknar hon i bilen. Så mamma tar henne (igen, då jag körde) och så åker vi hem, hon skriker fortfarande hemma och så kommer vi på att hon ska ha mat. Så vi sätter oss i vardagsrummet och jag ammar och efter det så ville mamma gosa lite med Celine så jag passar på att sova en stund. (Två timmar rättare sagt..) När jag vaknar upp så hör jag Celine som gallskriker och ingen vet vad som är fel.. Men efter många om och men så somnar hon av ren utmattning..

Vid åtta vaknar hon igen, men det är en timme kvar tills hon ska äta så jag gosar med henne och pratar och hon halvslumrar fram tills dess. Sen så ammar jag och hon stensomnar efteråt.. Så vi klädde på henne och åkte hem. Nu ligger hon och sover i soffan så jag ska ta och göra mig iordning så ska vi gå in och nana lite!

(Kommer bilder imorn på henne som jag tatt idag, men är för trött för att lägga upp dom idag!)

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0