Tror inte att jag klarar mer..

Hm, vet inte hur mycket mer jag klarar.. Är väldigt deprimerad just nu.. Funderar på att fråga BVC-läkaren om hon har nån bra psykolog eller nått som jag kan prata med.. Det är klart att jag har kompisar och sånt som det är skönt att prata med, men det skulle nog kännas bra att prata med en som är mer "erfaren" så att säga.

Och känner mig så jävla dum och som en dålig mamma som låter mina föräldrar ta hand om Celine när hon skriker.. Men just nu har jag ingen ork, eller psyke heller för den delen att klara det här själv!
Mina föräldrar skulle bara veta hur glad jag är som har dom, som hjälper mig nu när det är så här! Hur mycket jag verkligen älskar dom!
Jag vill inte riktigt gå ut med vad som pågår i mitt sorgliga lilla liv än, får se om det kommer senare, eller om det fixar sig..
Jag känner mig taskig när jag säger att jag vill både att det fixar sig och ändå inte.. Dom som vet vad som har hänt och hur det står till fattar vad jag menar!

Nej, nu ska jag gå in och prata lite med mamma och pappa..

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0