Åh, lax!!

Vi åkte ju hem till mamma och pappa och vi fick lax till mat, SÅ JÄTTEGOTT! Jag älskar verkligen lax!

Hemma hos mamma och pappa så gjorde jag iordning det stora akvariet (60L) så ska det få torka så jag kan hälla ut den gamla sanden och köra det till lägenheten och göra iordning igen. Så ska jag flytta våra fiskar sen. En kampfisk (det är Kents) och så fem Korall Platys och fem (ra) Barber, en Guppy, en mal och fyra räkor! Från början hade jag typ 8 guppies, 6 platys, 6 barber, 2 malar och 6 räkor, men dom har dött en efter en typ. Yeye, jag är glad över dom få vi har!

Sen tog Kent moppen hem och jag tog bilen, mm varmt och skönt det var att sitta i en bil. Vi ska kanske en sväng förbi Viktor sen. Men det är inte säkert. För nu fick Kent igång sin dator som han trodde var kaputt. Men han dammsög lite och sen så "blip" funkade den igen! Bra bra!

Yeye ska titta på Design Simon och Tomas nu!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0