Blir så trött

Jag blir så trött på Bilddagboken! Jag kommer inte in och kan se mina vänners bilder! Alla andra kommer in som vanligt, men inte jag! ÅÅÅH, hatar BDB just nu!
 
Idag gick vi till Netto och handlade lite. Köpte en grej som man hänger i garderoben som jag ska ha till Celines kläder. Blir lite mer plats då! Fast hon har inte så mycket kläder så den blir uppfylld, men kan va bra att ha ändå! Så köpte jag även ett storpack med en massa plastlådor för mat, pålägg m.m. 48 stycken olika! Jättebra! Speciellt att ha när Celine blir äldre och ska iväg på utflykter och grejer!

Yeye, ska packa upp dessa lådor nu. Sen ska jag gå ner och tvätta. Sen ska jag tvinga Kent att hjälpa mig att städa, annars klipper jag av kabeln till hans dator!!!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0