Fredag

Nu är det fredag igen. Va fort tiden går ändå. Faktiskt.

Igår så flyttade vi den gamla sängen, körde hem den till mamma och pappa. Alex kom och hjälpte oss att bära upp den på ovanvåningen. Sen satt vi där och tjötade tills typ 22.00 sen körde Alex hem oss. Väl hemma så ställde sig Kent och lagade lite Pasta Carbonara och jag ställde in dom andra sängarna och la madrassen över. Sen så åt vi och sen gick vi och la oss.

Imorses så var det min tur att gå upp med Celine så jag gick upp runt sju kanske. Sen vid åtta igen var hon trött så jag gick och la henne. Egentligen skulle Kent gå upp nu och åka till slussen men han mådde tydligen dåligt så jag orkade inte tjaffsa utan la mig och sov. Så jag fick sova en timme till, sen var det matdags igen och då gick både jag och Kent upp. Så nu sitter vi här och Kent ska snart gå iväg och handla då vagnen står hemma hos mamma och pappa så jag måste stanna hemma med gummsan.

Nu ska jag sätta mig och titta vidare på Americas Next Top Model. Ha det!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0