Godnatt då

Dagen började med att vi ringde pappa så fick han komma hit och lämna bilen. Sen åkte vi till AF och skrev in Kent på Ungdomsgaranti. Sen åkte vi vidare till Slussen där Kent skulle prata med Frank, men han var ute på tjänsteärende. Så Kent ska ringa honom imorn. Sen så åkte vi bort och grattade Hanna och köpte på Systemet åt henne. Hon fyllde ju bara arton så ingen Bolag för henne än, så Kent var så snäll och hjälpte henne!

Sen åkte vi hem. När gumman hade somnat för natten här så städade vi lite i vardagsrummet, eller ja Kent gjorde och jag satt och tittade på typ. Busiga mig! (Eller lata kanske man ska säga! Haha.)
Efter att han städat lite här så ställde vi oss i badrummet och tvättade Celines kläder för hand, usch och blä vad tråkigt det var, men det måste göras! Efter det la jag in hennes rena kläder i hennes nya hyllgrej, vet inte vad det kallas!
Så nu är där fint och så. Sen satte vi oss och åt varma mackor och kollade lite på Jumpstyle. Gå in på Youtube och sök på Jumpstyle, ascoolt är det. Jag kan grundstegen, men har fortfarande ont i höfterna efter foglossningarna så jag klarade inte av det.. Så nu ska jag gå och lägga mig för jag är jättetrött.. Fick inte sova mycket idag.

Gick ju upp typ sex för då ville gumman inte sova mer, så det var ju bara att snällt gå upp och tråka tills hon skulle sova igen, sen la jag mig i soffan och sov. Men fick la bara sova en halvtimme eller nått för då vaknade Celine till och Kent steg upp för jag bad han ta henne. Visst var han snäll och gjorde det, men han väckte ju mig och frågade en massa emellanåt så jag fick ju bara sova några minuter åt gången! Såå får sova inatt, så får Kent ta henne imorn morgon, vi tar varannan morgon liksom så blir det rättvist!

Så godnatt på er, sov gott och dröm sött om vad ni nu vill drömma om!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0