Hon måste lära sig..

Vi har daltat alldeles för mycket med Celine, hon har fått sova i vagnen sen hon föddes typ. Hon har sovit sammanlagt ca 5 nätter i sin säng kanske. Så nu måste hon lära sig att sova i sin säng. Så hon får ligga där inne och skrika lite.. Jag känner mig jätteelak som låter henne ligga där och skrika, men hon måste lära sig att vi inte kommer så fort hon skriker. Dom lär sig det ganska snart annars har jag märkt..

Ska gå in om några minuter och se ifall hon somnar. Men jag måste hela tiden vara uppmärksam. För hon har hosta och skriker hon så kan hon få sån hosta att hon inte får nån luft, så då måste jag springa in och ta upp henne och försöka lugna ner henne. Så det är inte bara att stänga av nu..

Hoppas jag gör rätt med det här och inte fel. Säg till om det är fel av mig..

Små Kommentarer
Postat av: sanna

När de är så små så är det nog lite för tidigt att göra så..

2009-03-04 @ 20:48:35
Postat av: cammie

tycker inte du gör fel med celine. Funkar det inte så kan man ju alltid kanske flytta henne när hon somnat??..det gör vi med Elias, han somnar alltid i våran säng..sen flyttar vi honom..

2009-03-04 @ 21:05:48
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: anna

d skär i hjärtat men jag tror d e bättre å ta fighten nu än senare... Man får helt enkelt lita på sin instinkt.

Å kan de inte somna själc kan de inte heller somna om..vilket innebär att hon inte kommer sova en hel natt.

lycka till!!!!

2009-03-05 @ 07:38:53
Postat av: cammie

våran lägenhet är så himmla liten och väldigt sliten..tröttnat på den nu =)

2009-03-05 @ 16:48:16
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0