Idag dåra

Ja, dagen började med att Kents mamma kom och hämtade oss. Så åkte vi till Slussen och Kent pratade lite med Frank. Sen åkte vi till Trolltobak, Susanne köpte tuggtobak och vi köpte cigg och snus. Efter det åkte vi vidare till Susanne och Janne. Där så pratade vi lite och tittade lite på TV. Kent hjälpte även dem att bära upp ett skrivbord till ovanvåningen.

Stackars Sammy då! (Deras hund.) Han gnydde och blev jätteförvirrad och orolig när Celine skrek. Tyckte så synd om honom.

Sen kom Alex, min bror, och hämtade oss så åkte vi först till Systemet och sen gick vi till Djur Farmaciat (stavning) och pratade med dom om p-piller till Alex och Sannas katt Lillan (Lillasyster som hon heter egentligen). Efter det åkte vi till U-mottagningen där jag skulle prata med en om p-stav. Så dom ska ringa mig imorn och boka tid för insättning, uschianamig!

Sen körde Alex hem oss. Vi hann inte va hemma länge innan Alex och Sanna kom hit och lämnade lite skivor så Kent kunde bränna ut lite Beverly Hills avsnitt till Sanna. Sen så åkte vi och käkade pizza hemma hos Alex och hadde det trevligt.

Sanna skulle ut till stallet senare och då körde dom hem oss samtidigt. Så då passade vi på att bada Celine som var pigg och hade ätit. Men stackarn fick vatten i ögonen så hon blev jätterädd och skrek som bare den stackarn, så vi skyndade oss som bare den.

Men men, nu ska jag iallafall mata Celine och titta på Lyxfällan och dricka varm choklad. Så hejs!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0