Kvällen

Nu är det kväll här i Trollhättan och vi gör ingenting. Vi sitter vid våra datorer och nördar typ. Celine ligger och sover. Hon vaknar nog snart och ska ha mat.

Idag så var vi först och lämnade Celine hos mamma, sen åkte jag, Kent och Alex och åt kinabuffé på Golden Flower. Jättegott var det! Sen så åkte vi och hämtade Alex Guitar Hero gitarr hos Jokela. Vidare hem till mamma och tjötade lite. Vi skulle hämta Hanna vid typ fyra egentligen, men hon sa att vi skulle komma runt åtta istället. Så vi åkte hem till Alex så länge och kollade på Bolt. Den var bra, det lilla jag såg.. Jag somnade så trött var jag.

Sen så var filmen slut och vi skulle åka och hämta Hanna. Så vi åkte ända ut till Frändefors och hämtade henne, sen körde vi henne till Amigo så hon fick köpa en skinkrulle och sen hem. Vi åkte vidare till McDonalds och åt lite smått och sen körde Alex hem oss.

Nu sitter vi alltså här. Men men, nu ska jag tjöta på msn och titta på Beck - Den svaga länken.
Bajbaj

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0