MAAAAAT

Ge mig MAT! Jag är så hungrig så jag spyr snart känns det som. Nej gud va äcklig jag var, men det är nästan sant ju! Ska snart laga mat tänkte jag, blir fläskfilé bitar med potatisgratäng, men jag är ju så lat att det är färdig gratäng man bara häller upp och ställer in i ugnen!

Idag så åkte Celine buss för första gången och hon såg ärligt talat helt skräckslagen ut! Vi åkte till BVC, hon var 61,5 lång och vägde 6265 gram.
Sen somnade hon i vagnen och vi åkte hem igen. Då satt vi och väntade på att mamma skulle sluta så att hon kunde hämta oss så vi kunde åka med henne och köpa mat till Celine. Hon äter Lemolac och den finns bara på Maxi på Överby, och det är la typ en mil dit. Det blir lite långt att gå.

Sen så var vi hemma hos mamma en sväng och tjötade sen så åkte vi till Apoteket och handlade Minifom. Usch vad det är dyrt..
Så åkte vi även till Godisjätten och köpte lite godis, mumsigt! Körde till Hanna och tjötade med henne en sväng och sen åkte vi hem. Nu sitter båda två vid datorerna och Celine sover, som "vanligt". Hehe.

Yeye, ska sätta på Tv:n och sen sätta på ugnen, see y'all!

Små Kommentarer
Postat av: mammabecka

Vad skönt att du förstår :) Tack så mycket.



kramar

2009-03-06 @ 22:18:06
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Annaah

snygg header du har :)

2009-03-07 @ 02:15:16
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Elin

Har du fåt din bebis? Kram

2009-03-07 @ 08:34:38
Postat av: cammie

Lamolac? vad är det? nån sorts mjölkersättning ??



Jag har olika metoder för nagel "klippning" på elias. Bitning,rivning och filning. Eftersom naglarna är små så har jag iafall fått rådet att bita av dem. Dom är så mjuka lixom. Så ah..kör mest på det. =)

2009-03-07 @ 18:45:18
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0