Mläst

Fråga mig inte om rubriken..

Iallafall idag så gick jag upp ett, gott! Kollade upp bussar till stan och satte på bedövningssalva på armen. Sen vid halv tre tog jag bussen in till stan, gick till apoteket och hämtade ut p-staven och sen gick jag till u-mottagningen och satte in den. Här ska det inte bli några barn än på ett tag. När jag stog på torget igen så hjälpte jag Emma med vagnen upp på bussen! Sen tog jag bussen till Sylte Center och handlade en dricka till Kent, disktrasor och cementpluggar.

Nu sitter jag och väntar på att Linda och Tobbe (som är segare än korv) ska komma hit och så ska vi hjälpa dom med köksbordet som står på våran vind som dom ska få. Sen ska vi väl hem till dom och sätta upp en hylla tror jag väl!

Hejs!

Små Kommentarer
Postat av: Melissa

aah en Vincent blire :)



jo jag har hört det att när man kommit på BB så kan pers va lite tjuriga..lite trist igt dom har ju ändå ett yrke bland folk lixom..

2009-03-26 @ 10:39:03
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Elin

Lessen att säga de men: APRIL APRIL!! Du är den enda jag lyckats lura idag:P Kram

2009-04-01 @ 22:14:55
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0