Montag

Hejhej alla glada blåfåglar där ute! Idag så åkte jag hem till Sanna för att hjälpa henne att packa lite. Kent var på slussen och tråkade (tydligen). Men sen kom även han dit. Vi satt och tjötade lite, packade lite. Lite allt möjligt typ.
Fick några tabletter av Sanna som tydligen tar bort sötsuget. Asbra, så jag kan gå ner i vikt nån gång! Har inte gått ner nått sen graviditeten typ.. Börjar bli deprimerad för jag får inte på mig nått längre!! Yeye, hoppas dom hjälper! Sen så tog Kent moppen hem och Sanna körde hem mig. Väl hemma så satte jag igång med disken.
Den är inte färdig, men jag orkar inte mer nu och mina fingrar är gött torra bara.. Blä, eller aa hela händerna rättare sagt.

Hungrig är jag, som en varg. Men vet inte vad jag ska hitta på och laga till mig och KentAgent.. Han får komma med nått förslag tycker jag!

Yeye, ska sätta på Miami Ink eller nått..

Små Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter den tabletten och vart kan man köpa den ?

2009-03-09 @ 22:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0