På länge

Nu har jag inte skrivit ett riktigt inlägg på hur länge som helst (känns det som?).
Iallafall. Kommer ju inte ihåg allt som har hänt sen jag skrev sist.. Men kan ju berätta om gårdagen iallafall.
Då ringde Anna och undrade om vi ville följa med upp och åka cross. Jag är ju inte så mycket för det, men Kent ville det så vi tackade ja. Först åkte vi hem och käkade lite, sen så kom Alex som också ville med och hämtade Kent så åkte dom och hämtade Mikke på dagis. Jag skulle köra hem pappa först nämligen, sen åkte jag med upp till Anna. Väl där så tog Kent den lille crossen bort till åkern och Anna tog MT:n. Andreas och Mikke (dom lata), tog bilen. Jag och Alex traskade bort med Celine i barnvagnen.

Kent körde ut den lilla crossen på åkern och ja, där var han helt lerig. Sen tog Mikke ut crossen och körde lite. Han körde väldigt försiktigt då han hade vurpat ordentligt dagen innan. Så han vågade inte riktigt. Sen så tog Andreas MT:n och körde lite grann. Haha, va den gick dåligt med honom på. (Han är den lite större sorten så att säga!)

Sen så körde Alex MT:n och han hade jättekul! Det var jättelängesen han körde moped! Haha. Sen fick både moppen och crossen vila lite. Efter det så tog Kent crossen och Andreas moppen. Dom fick stopp båda två typ samtidigt. Ingen av dom hade på bensinkranen! Haha. Sen fick dom igång dom samtidigt. Och fastän Kent stod en 50 meter bakom Andreas så kom Kent först fram till oss! Haha. Så tog Mikke crossen igen.

Efter ett tag så hängde sig gasen på MT:n så Andreas körde tillbaka den så fick vi avsluta dagen och gå hemåt. Men då ledde vi både crossen och moppen.

Sen åkte vi hemåt och lagade mat och tog det lungt. Gick och la oss tidigt. Jag somnade la typ runt tio eller nått tror jag.

Idag har inte hänt så mycket än faktiskt. Jag har kört Kent till Slussen och så har jag samlat ihop pant och ätit frukost. Matat Celine och sövt henne. Så nu sitter jag typ och väntar på att klockan ska gå..

Gud så härligt väder vi har fått då! Solen skiner och det skiner rätt in i lägenheten så det blir asvarmt här inne, vi får öppna dörren för att få in lite luft! Ska se om det blir lite kort senare idag! Kanske går ut och går.

Ha det bra så länge!

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0