Söndag

Det snöar, vet inte om jag ska säga bu eller bä. Känner inte för mer snö nu. Den skulle ha varit här i julas, inte nu. Det ska va vår och det ska bli sommar. Vill ha värme, så man kan bada i pappas pool! Och så man kan gå ut och gå med barnvagnen utan att antingen bli pisseblöt eller frysa som en apa!

Gick upp ca halv sju idag. Det var min tur att va vaken med Celine idag så jag har varit uppe, tittat lite runt på internet och lekt lite med henne, matat henne två gånger.
Det var lite roligt. När jag var ute på balkongen och rökte satt hon och stirrade på mig och det såg ut som om hon tänkte:
Vad gör du där ute? Kom in och prata lite med mig istället!
Så söt var hon.

Vet inte riktigt vad som händer idag. Ska kanske iväg en sväng sen men vet inte riktigt. Jag hade ju tänkt gå ut och gå lite med Celine i vagnen idag, men det sket sig juh när det snöar, då har jag verkligen ingen lust att gå ut!

Men men, ska gå och lägga Celine nu och sova en stund själv tänkte jag så jag inte är så tjurig idag..

Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0